مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 13:552016-05-30اقتصادي

ایران و اندونزی در اوپک مواضع نزدیکی دارند


وزیر نفت با بیان این که همه درهای همکاری ایران به روی اندونزی باز است، گفت: ایران و اندونزی در اوپک و بازارهای جهانی نفت مواضعی نزدیک به هم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی وزارت نفت وزیر نفت با بیان این که همه درهای همکاری ایران به روی اندونزی باز است، گفت: ایران و اندونزی در اوپک و بازارهای جهانی نفت مواضعی نزدیک به هم دارند.

وی افزود:در روابط دو جانبه دو کشورهم اکنون فرصتی فراهم شده است که بتوان تغییرات عمده کشور برای توسعه روابط میان ایران و اندونزی را در بخشهای نفت گاز و پتروشیمی ایجاد کنیم.

وزیر نفت با بیان این که همه درهای همکاری ایران برای بخش دولتی و خصوصی اندونزی باز است، اظهارکرد: شرکتهای دولتی و خصوصی این کشور می توانند در همه زمینه ها از جمله تجارت نفت و گاز و فرآورده نفتی و محصولات پتروشیمی و همی نطور در حوزه سرمایه گذاری مشترک برای پالایش و توسعه میدانهای نفتی حضور پیدا کنند.

زنگنه با بیان این که ما آماده آغاز روابط راهبردی با اندونزی برای تامین بلندمدت خوراک پالایشگاهها (میعانات گازی و نفت خام) هستیم، افزود: ایران و اندونزی همیشه رابطه دوستانه ای با یکدیگر داشته اند و کوچکترین تنش و مشکلی در روابط دو کشور وجود نداشته است و ایران این کشور را پایگاهی بزرگ در شرق آسیا می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و اندونزی در اوپک مواضع نزدیکی دارند

ایران و اندونزی در اوپک مواضع نزدیکی دارند