مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 13:402016-05-30سياسي

روزنامه سعودی عکاظ : دعای کمیل، برای امنیت عربستان خطرناک است


دعای کمیل، برای امنیت عربستان خطرناک و ساخته و پرداخته ایرانیان است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه "عکاظ" در مطلبی برای توجیه اقدامات و کارشکنی های مسوولان سعودی جهت جلوگیری از حضور ایرانیان در مراسم حج امسال نوشت: "یکی از مهم ترین علل امتناع هیات سازمان حج و زیارت ایران از امضای تفاهم نامه حج با عربستان این بود که هیات ایرانی بر لزوم برگزاری مراسم های خاص ایرانیان خصوصاً دعای کمیل اصرار می کرد در حالی که دعای کمیل برخلاف اصول امنیت ملی عربستان است، و حجاج هیچ کشوری این دعا را نمی خوانند و فقط حجاج ایرانی چنین دعایی را می خوانند.

" عکاظ در ادامه ادعاهایش نوشت: "ایرانیان با برگزاری مراسم خاص خود و توزیع نشریه هایی در حج، دیگر حجاج را تحریک می کنند و مانع برگزاری سالم مناسک حج می شوند، که خواندن دعای کمیل ، توزیع نشریه زائر و برگزاری مراسم برائت (مراسم برائت از مشرکین) از جمله این مراسم و کارها است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری العالم، عکاظ افزود: "خواندن دعای کمیل عبادت محسوب نمی شود، و امنیت عمومی را به هم می زند زیرا عده ای که این دعا را می خوانند، تجمع می کنند و با تجمع خود هم زمینه آشوب را فراهم می کنند و هم مانع حرکت حجاج دیگر می شوند، و شعارهای سیاسی نیز سر می دهند در حالی که مسلمانان هیچ کشوری با وجود اختلاف مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه سعودی عکاظ : دعای کمیل، برای امنیت عربستان خطرناک است

روزنامه سعودی عکاظ : دعای کمیل، برای امنیت عربستان خطرناک است