مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 13:402016-05-30فرهنگي

برگزاری کارگاه ادبیات کودک و نوجوان در گلستان


«بابک نیک طلب» سخنرانی را با موضوع «زبان و سوژه در شعر کودک و نوجوان» در کارگاه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری مرکز استان گلستان برگزار می کند.

- بابک نیک طلب سخنرانی را با موضوع زبان و سوژه در شعر کودک و نوجوان در کارگاه ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری مرکز استان گلستان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ادبی ایسنا، این برنامه در امتداد جلسات نقد و بررسی ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری که در آن کارشناسان ادبی هر فصل با اعزام به شهرهای مختلف که حوزه هنری در آنها فعال است شکل گرفته است.

سخنرانی نیک طلب با موضوع زبان و سوژه در شعر کودک و نوجوان از ساعت 16 تا 18 در محل حوزه هنری گرگان برگزار خواهد شد و در آن جمعی از شاعران و نویسندگان گرگان حضور خواهند داشت.

وی در حال حاضر مسئولیت عصر کتاب شعر کودک و نوجوان حوزه هنری استان تهران را بر عهده دارد که تاکنون دو جلسه از این جلسات در سال جاری برگزار شده است.

آنطور که نیک طلب می گوید، این جلسات به موضوع طرح مباحث تئوریک ادبیات کودک و نوجوان و نیز معرفی و بررسی آثار برگزیدگان شعر کودک اختصاص دارند و دوشنبه اول هر ماه برگزار می شود.

نیک طلب به تازگی مجموعه ای از اشعار نوجوانان را در قالب های مختلف با موضوعات متنوع سروده است، اما هنوز در مورد نام و ناشر آن فکری نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه ادبیات کودک و نوجوان در گلستان

برگزاری کارگاه ادبیات کودک و نوجوان در گلستان