مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 12:012016-05-30سياسي

آیت الله علوی گرگانی: نباید در انجام مسؤولیت ها کوتاهی کرد/ انفاق تنها مال نیست


هر یک از افراد باید به کار و مقام خود توجه کنند و مواظب باشند در مسؤولیت ها کوتاهی نکنند و خدمت را به کمال برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسؤولان عقیدتی و نظارت بسیج ادارات اظهار کرد: بسیج مسؤولیت سنگینی بر دوش دارد، مسؤولیت آنها در زمینه نظارت و ارشاد بالاتر از دیگران است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن بشر را راهنمایی و هدایت می کند، امیرمومنان(ع) در خطبه ای فرمودند اگر موعظه می خواهید قرآن کریم برای شما کافی است و قرآن بهترین موعظه گر محسوب می شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه انفاق تنها مال نیست، گفت: انفاق مال، علم، خدمت و قدرت را در برمی گیرد، بنابراین باید سعی کنید در خدمت و مسؤولیت کوتاهی نکنیم، باید در نظر داشت در زمان کار یا خارج از کار مأموریت الهی بر عهده دارید.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خلاف نظام و دین را باید اعلام کنید تا بدنه نظام و انقلاب دچار آسیب نشود، در نظر داشته باشید نظارت مسؤولیت بزرگی است و باید روزی در این مورد پاسخگو باشید.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: در همه مراحل تدریس، درس و مملکت داری و کشورداری آزمونی وجود دارد تا ارزش ها مشخص شود، کسانی که مسؤولیت شناسی دارند، اجر و پاداش بیشتری دارند و به کسانی که کوتاهی می کنند، تذکر داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی گرگانی: نباید در انجام مسؤولیت ها کوتاهی کرد/ انفاق تنها مال نیست

آیت الله علوی گرگانی: نباید در انجام مسؤولیت ها کوتاهی کرد/ انفاق تنها مال نیست