مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 11:502016-05-30اقتصادي

چرا ریتالین محبوب دانشجویان شب امتحانی شده است؟


چندین ساعت متوالی بیدار ماندن و به شکل غیر معمولی تمرکز خود را در مدت طولانی حفظ کردن بهای گزافی پیدا کرده است، یک قرص ریتالین ناقابل عوارض بسیاری دارد که اکثر مصرف کنندگانش از آن بی خبرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش های متعددی وجود دارد که برخی از دانشجویان بدون آگاهی از اثرات زیانبار ریتالین، چند سالی است که برای بیدار ماندن در شب های امتحان به یک قرص پناه آورده اند"علی" دانشجوی مکانیک است، به طور مستقیم از مصرف خود صحبتی نمی کند، وی مصرف قرص ریتالین در میان دانشجویان را مترادف دوپینگ ورزشی می داند و می گوید: از دوستان دانشجوی من کسانی هستند که فقط با مصرف قرص ریتالین می توانند امتحان بدهند و در غیر اینصورت دچار اضطراب شدیدی می شوند.

وی ادامه می دهد: مخصوصا دانشجویان رشته های سخت برای تمرکز کردن، بیشتر به سراغ این قرص ها می رود.

وی با زبان طنز اضافه می کند: کل ایام تحصیل لای جلد کتاب را هم باز نمی کنیم و در آخر با یک قرص سر و ته امتحانات را هم می آوریم.

به سراغ دانشجویان خوابگاهی یکی از دانشگاه های استان می روم، این روزها ایام به اصطلاح فرجه ای امتحانات دانشگاهی آغاز شده است.

"نیاز"، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد است، وی درباره ی قرص ریتالین اطلاعات کافی داشته و می گوید: به یاد ندارد در فضای دانشگاهی برنامه های خاصی در جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ریتالین محبوب دانشجویان شب امتحانی شده است؟

چرا ریتالین محبوب دانشجویان شب امتحانی شده است؟