مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 10:562016-05-30اجتماعي

پارک جنگلی یاسوج هم پولی شد/ شورای شهر و شهرداری همدیگر را مقصر می دانند


تعیین عوارض ورودی برای پارک جنگلی یاسوج به عنوان تنها پارک غیرپولی این شهر از سوی شهرداری فاقد مصوبه شورای شهر است اما شهرداری این اقدام خود را مصوبه شورای می داند و بر آن پافشاری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، تنها پارک شهر توریستی یاسوج که در ورودی آن عوراض اخذ نمی شد پارک جنگلی این شهر بود که این روزها شهرداری برای آن هم عوارض ورودی تعیین کرده و در حال حاضر هیچ پارکی در این شهر وجود ندارد که به صورت رایگان در اختیار مردم باشد.

پارک جنگلی یاسوج اما تنها نام پارک دارد این مکان طبیعتی خدادادی است که با احداث جاده ای در دل کوهی در جوار شهر یاسوج به عنوان پارک جنگلی این شهر مشهور شده است.

این پارک نه مانند پارک های جنگلی دیگر شهرها مصنوعی ساخته شده و سراسر زیرساخت گردشگری است و نه از پتانسیل های مطلوب طبیعی آن برای رفاه گردشگران بهره برداری شده است.

درختان زیبای بلوط، پوشش جنگلی پارک جنگلی یاسوج را تشکیل می دهند و فضای زیبای این کوه این پارک طبیعی را به یکی از بکرترین مناطق گردشگری شهر یاسوج تبدیل کرده است.

اما هر از چندگاهی مسئولان برای سامان دادن به وضعیت پارک جنگلی یاسوج گردهم جمع می شوند و جلسه می گیرند جلساتی که اغلب بی فایده است و تغییری در وضع پارک جنگلی یاسوج ایجاد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک جنگلی یاسوج هم پولی شد/ شورای شهر و شهرداری همدیگر را مقصر می دانند

پارک جنگلی یاسوج هم پولی شد/ شورای شهر و شهرداری همدیگر را مقصر می دانند