مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 10:102016-05-30اقتصادي

ساماندهی 981 واحد صنعتی در استان تهران


981 واحد صنعتی تعطیل شده و نیمه فعال در استان تا پایان سال ساماندهی می شوند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما سید حسین هاشمی در ورامین گفت: برنامه ستاد اقتصاد مقاومتی پس از بررسی های کارشناسی برای اجرای دستورالعمل ها مدون شده است.

وی با بیان اینکه در ستاد اقتصاد مقاومتی دولت که به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شده سهم هر استان در فعال کردن واحد های تولیدی معین شده است افزود:حدود هزار واحد صنتعی استان تهران که به علت رکود اقتصادی دچار مشکل شده اند دوباره به چرخه تولید بازگردانده می شوند.

استاندار تهران تکمیل طرح های نیمه تمام بویژه در زمینه تولید را یکی دیگر از برنامه های ستاد اقتصادمقاومتی این استان برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته 161 طرحی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه فرمانداران در پیگیری اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دولت نقش مهمی دارند تاکید کرد: فرمانداران در هر شهرستان مسئول مستقیم اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی و استانی هستند که باید هر دو هفته یک بار از روند فعالیت های خود گزارش ارائه کنند.

هاشمی افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی استانداری تهران هر هفته با حضور فرمانداران و کارشناسان خبره تشکیل می شود و امیدواریم با عمل به فرامین مقام معظم رهبری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 981 واحد صنعتی در استان تهران

ساماندهی 981 واحد صنعتی در استان تهران