مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 10:052016-05-30سياسي

4 هیات اقتصادی در راه قزوین


معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: طی هفته جاری چهار هیات اقتصادی از لهستان، روسیه، چین و ایتالیا در قزوین حضور پیدا خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، عباسعلی درافشانی در جلسه شورای روابط خارجی استان که به منظور بررسی و هماهنگی لازم جهت حضور چهار هیات اقتصادی از لهستان، روسیه، چین و ایتالیا در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سفر هیات اقتصادی لهستان به دنبال ابراز تمایل همکاری طرف لهستانی در استان قزوین و دعوت استان از آن ها، به سرپرستی معاون مارشال(استاندار) استان سیلزیای لهستان، به همراه تعدادی از فعالان بخش خصوصی آن کشور با هدف شناخت ظرفیت های استان و مشارکت در سرمایه گذاری انجام می پذیرد.

وی افزود: این هیات دارای ویژگی فنی و تخصصی در حوزه های صنایع شیشه، قطعات صنعت برق، لوازم خانگی و با رویکرد سرمایه گذاری مشترک و بازسازی صنایع و انتقال تکنولوژی است که دو روز در استان حضور می یابند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: برنامه های این هیات دیدار با استاندار، مدیران دولتی و غیردولتی، بازدید تعدادی از واحدهای صنعتی و مراکز دانشگاهی و همچنین مذاکره مستقیم با تعدادی از واحدهای صنعتی و تجاری وبازدید از اماکن تاریخی و گردشگری قزوین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هیات اقتصادی در راه قزوین

4 هیات اقتصادی در راه قزوین