مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 08:312016-05-30فرهنگي

2 مرکز فرهنگی هنری ثابت در نقاط محروم شیراز راه اندازی می شود


مدیرکل کانون فارس با بیان اینکه مجوز تأسیس و راه اندازی دو مرکز فرهنگی هنری ثابت در دو منطقه محروم گل کوب و کوشک میدان شهر شیراز نیز داده شده است، - گفت: امسال 6 دستگاه ون به کانون استان اضافه می شود که پس از تجهیز در مناطق آسیب زا به فعالیت می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، زهرا افتخاری با حضور در آیین اختتامیه گردهمایی مربیان کانون اظهار داشت: امید است نتایج برگزاری کارگاه های نجوم، شعرخوانی، نمایش خلاق و بحث کتاب مثبت باشد و تأثیر آن در فعالیت های فرهنگی هنری مراکز نمود داشته باشد.

وی گفت: این نشست ها به جشنواره های شعر خوانی و چراغ و چراغبانی که طرح و بخشنامه مربوط به آنها به مراکز ارسال شده است، منتج می شود.

افتخاری با اشاره به اینکه جهان لحظه به لحظه در حال تغییر است، افزود: ما به عنوان نهاد فرهنگی هنوز نتوانسته ایم خودمان را با این تغییرات منطبق کنیم بنابراین ضرورت دارد تا با همفکری و مشورت همه کارشناسان و مربیان گام های مفیدتری در جهت پر کردن مطلوب اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به صورت اصولی و حساب شده برداشته شود.

مدیر کل کانون فارس با اعلام این خبر که مجوز تأسیس و راه اندازی دو مرکز فرهنگی هنری ثابت در دو منطقه محروم گل کوب و کوشک میدان شهر شیراز نیز داده شده است، گفت: امسال 6 دستگاه ون به کانون استان اضافه می شود که پس از تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مرکز فرهنگی هنری ثابت در نقاط محروم شیراز راه اندازی می شود

2 مرکز فرهنگی هنری ثابت در نقاط محروم شیراز راه اندازی می شود