مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 04:562016-05-30پزشكي

ادویه ای که موجب مهربانی همسر می شود


زردچوبه ازجمله مواد غذایی است که درآشپزخانه و به ویژه در نزد هندی ها جایگاه ویژه ای دارد و برای مبارزه با پیری و ضد عفونت ها مورد استفاده قرار می گیرد و خاصیت ضد التهاب و عفونت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زردچوبه به علت دارا بودن برخی از ویتامین ها، فلزها، کلسیم، فواید بسیاری دارد و هیچ سمی ندارد و مصرف آن هیچ ضرر و عوارضی ندارد؛ ازاین رو، استفاده از آن هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

زردچوبه دارای فواید زیر است: 1 - بهبود خلق و خوی انسان: طب مکمل و جایگزین از زردچوبه برای بهبود وضعیت خواب و رهایی از افسردگی استفاده می کند.

2 - کنترل قند: زردچوبه میزان قند خون را تنظیم می کند و مقاومت در برابر انسولین را کاهش می دهد و به عنوان یک داروی مقاوم ضد دیابت نوع 2 عمل می کند و وقتی با ادویه های دیگر مخلوط می شود میزان قند خون را کاهش می دهد.

3 - گردش خون : زردچوبه موجب تنظیم گردش خون می شود و پاک کننده طبیعی برای کبد به شمار می رود.

4 -هضم غذا : زردچوبه از قدرت هضم بالایی برخوردار است و سوخت و ساز را زیاد می کند و مانع از نفخ در معده می شود، اما در صورتی که فردی به بیماری التهاب کیسه صفرا مبتلاست، نباید از آن به عنوان یک مکمل غذایی استفاده کند زیرا وضعیت این بیماری را وخیم تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادویه ای که موجب مهربانی همسر می شود

ادویه ای که موجب مهربانی همسر می شود