مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 04:212016-05-30ورزشي

استاندار تهران: مشکلات متین ورامین پیگیری می شود


استاندار تهران در حاشیه همایش ملی ستارگان درخشان و در پاسخ به درخواست صدها تن از هواداران تیم والیبال متین ورامین برای حمایت از این تیم گفت: - مسأله و مشکلات تیم متین ورامین پیگیری ویژه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جنوب استان تهران، سید حسین هاشمی که شامگاه یکشنبه برای شرکت در همایش ملی ستارگان درخشان در شهر ورامین حضور پیدا کرده بود، در بدو ورود خود به این شهر با استقبال ویژه هواداران تیم والیبال متین ورامین رو به رو شد و هواداران متین دقایقی با وی سخن گفتند.

صدها تن از هواداران تیم والیبال متین ورامین که مقابل درب ورودی همایش ملی ستارگان درخشان تجمع کرده بودند از استاندار خواستند تا وعده های داده شده در ارتباط با حل مشکلات مالی تیم والیبال متین پیگیری شود.

هواداران ورامینی در دیدار اعلام کردند: تیم والیبال افتخار ایران و آسیا است اما متاسفانه این تیم ریشه دار طی یک سال اخیر با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کند و تنها دل خوشی جوانان ورامینی در معرض نابودی قرار گرفته است که حمایت و توجه ویژه مسؤولان برای ادامه حیات این تیم را می طلبد.

استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تمجید از شور و شوق وصف ناپذیر هواداران ورامینی در این استقبال گفت: مسأله تیم متین از سوی استانداری پیگیری ویژه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: مشکلات متین ورامین پیگیری می شود

استاندار تهران: مشکلات متین ورامین پیگیری می شود