مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 03:252016-05-30اقتصادي

800 میلیارد تومان از سال قبل به پیمانکاران بدهکاریم


محدودیت های مالی پیمانکاران فعال در راه های روستایی باعث شده آنها برای پیشبرد اهدافشان در تکمیل طرح های نیمه تمام نیاز مبرمی به تامین منابع مالی جدید داشته باشند و با توجه به اینکه از سال گذشته هنوز حدود 800 میلیارد تومان به آنها بدهی داریم، - رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده نیاز بهبود شرایط مالی این پیمانکاران دارد.

سید حسین میرشفیع، سرپرست معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در گفت و گو با ایسنا تشریح کرد: خوشبختانه با وجود تمام مشکلات و دغدغه های مالی که در طول سال های گشته وجود داشته است، در حوزه راه روستایی پیشرفت های قابل توجهی را به ثبت رساندیم و امیدواریم همین رویه در سال جاری نیز ادامه پیدا کند، هرچند تا تخصیص نیافتن منابع اعتباری لازم همچنان مشکلات بر جای خود باقی خواهد بود.

به گفته وی از طرح هایی که در طول ماه های پایانی سال گذشته در راه های روستایی کشور به انجام رسیده وزارت راه حدود 800 میلیارد تومان به پیمان کاران بدهکار است و این رقم با توجه به وضعیت مالی نه چندان قدرتمند این پیمان کاران اوضاع را سخت می کند.

میرشفیع با اشاره به ابلاغ نهایی قانون بودجه سال 95 از سوی ریاست جمهوری اظهار کرد: ابلاغ این قانون می تواند به تزریق منابع مالی بیشتر به راه های روستایی کمک بسیاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 میلیارد تومان از سال قبل به پیمانکاران بدهکاریم

800 میلیارد تومان از سال قبل به پیمانکاران بدهکاریم