مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 01:112016-05-29ورزشي

آخرین اخبار از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال اصفهان و زمان انتخابات


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان به زمان اعلام حراست اداره کل ورزش و جوانان برمی گردد.

- علیرضا امینازاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان"، درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: ثبت نام از کاندیداهای حضور در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان از روز دوشنبه گذشته آغاز شده و تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه ادامه دارد.

وی افزود: ثبت نام از کاندیداهای این انتخابات در دفتر هیئت فوتبال استان برگزار می شود و بعد از جمع بندی اطلاعات به دست آمده آمار نهایی از تعداد ثبت نام کنندگان مشخص می شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره زمان احتمالی برگزاری این انتخابات گفت: در پایان ثبت نام، اطلاعات کاندیداها در اختیار حراست قرار می گیرد تا صلاحیت فردی آن ها بررسی شود، زمان برگزاری مجمع نیز به زمان اعلام حراست برمی گردد تا استعلام های لازم انجام شود و اگر افراد مورد تأیید بودند مجمع برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات سایر هیئت های ورزشی استان اصفهان بیان کرد: اطلاعیه ثبت نام از کاندیداهای هیئت های هاکی، گلف، ورزش همگانی و ورزش باستانی انجام شده و با انجام مراحل کار، انتخابات این هیئت ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال اصفهان و زمان انتخابات

آخرین اخبار از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال اصفهان و زمان انتخابات