مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 01:112016-05-29سياسي

همایش طلایه داران تبلیغ با حضور 1000 مبلغ در کرمانشاه برگزار می شود


مسئول امور روحانیون و اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همایش طلایه داران تبلیغ با حضور بیش از 1000 مبلغ بومی و غیربومی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه برگزار می شود.

- حجت الاسلام مجتبی بیات در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، به اجرای به موقع و منظم برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و دینی روحانیون و مبلغین در استان، اظهار داشت: همایش طلایه داران تبلیغ روز دوشنبه 17 خرداد ماه ساعت 9:30 دقیقه با حضور مبلغان و مبلغات اعزامی به مناطق مختلف استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و به منظور بهره مندی از رهنمودهای ایشان برگزار می شود.

مسئول امور روحانیون و اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با توجه به اوضاع منطقه اعزام مبلغان امسال به صورت پربارتر و با توجه ویژه به کمیت و کیفیت برنامه ها انجام می شود، عنوان کرد: در این همایش مبلغان و مبلغات با اوضاع منطقه، شرایط سیاسی، اخلاقی و آداب و رسوم اقشار و گروههای مختلف در استان آشنا می شوند.

بیات از آغاز ثبت نام مبلغان و مبلغات استان کرمانشاه در سامانه سجام برای ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام مبلغان امسال در فضای مجازی و در سامانه سجام انجام می شود و این سامانه از دو سال گذشته برای تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش طلایه داران تبلیغ با حضور 1000 مبلغ در کرمانشاه برگزار می شود

همایش طلایه داران تبلیغ با حضور 1000 مبلغ در کرمانشاه برگزار می شود