مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 00:012016-05-29سياسي

فرماندار اسفراین: پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان نیازمند کار فرهنگی است


پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان، نیازمند کار فرهنگی است و در این بخش باید از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی و سازمان های غیردولتی، - صاحب نظران دانشگاه و حوزه استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اسفراین، نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسفراین در سال 95 با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب ، فرماندهی انتظامی، نمایندگان گروه های مردم نهاد، اعضای این شورا و اصحاب رسانه امشب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مهدی عابدی در ابتدای این نشست گفت: مشکلات عدیده اجتماعی ریشه در معضلات فرهنگی دارد و اعتیاد به مواد مخدر نیز یکی از نتایج معضلات فرهنگی است.

وی گفت: پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان نیازمند کار فرهنگی است و در این بخش باید از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی و سازمان های غیردولتی و صاحب نظران دانشگاه و حوزه استفاده شود.

فرماندار اسفراین افزود: تمامی دستگاه ها و نهادهای شهرستان بایستی مبارزه با مواد مخدر و آثار مخرب آن در جامعه را به عنوان یک اولویت مهم کاری خود در نظر گرفته و از کوچک ترین فرصت های به وجود آمده برای تبلیغات موثر در این زمینه استفاده نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین در ادامه به همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه که با حضور 70 هزارنفری مردم برگزار شد اشاره و از عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اسفراین: پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان نیازمند کار فرهنگی است

فرماندار اسفراین: پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان نیازمند کار فرهنگی است