مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 23:562016-05-29سياسي

محفل بزرگ انس با قرآن به مناسبت 14 خرداد در زرندیه برگزار می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت: به مناسبت فرار رسیدن بیست و هفتمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) محفل انس با قران کریم در زاویه از توابع زرندیه برگزار می شود.

- احمد جوانمرد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زرندیه، با اشاره به فراررسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم به منظور گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل(ره) وارج نهادن به اهداف و آرمان های امام و انقلاب اسلامی، که همان اعتلای اسلام ناب محمدی و ترویج باورهای دینی و قرآنی بود، 13 خرداد ماه با حضور قاریان بین المللی و کشوری قرآن کریم در شهر زاویه برگزار می شود.

وی افزود: فضاسازی در سطح شهرستان، ارسال پیامک، اعزام هنرمندان به مرقد مطهر امام(ره)، برگزاری مراسم های مختلف توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، درج جملاتی از حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ نامه های اداری، تقدیر از فعالان قرآنی از دیگر برنامه های زرندیه در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ادامه داد: گفتمان وشخصیت منحصر به فرد امام خمینی(ره) که با عث بیداری افکار جامعه جهانی و آزادی بخشی شد، عامل اصلی محبوبیت جهانی انقلاب ون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل بزرگ انس با قرآن به مناسبت 14 خرداد در زرندیه برگزار می شود

محفل بزرگ انس با قرآن به مناسبت 14 خرداد در زرندیه برگزار می شود