مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 22:312016-05-29اجتماعي

فرماندار ریگان: 37 درصد از روستاییان ریگان آب ناسالم استفاده می کنند


فرماندار ریگان با اشاره به مشکل نبود آب آشامیدنی سالم در 37 درصد از روستاهای شهرستان ریگان، گفت: این روستاها در گرمای بالای 50 درجه از آب ناسالم استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ریگان، امین باقری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی این شهرستان در این جلسه با تقدیر از صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: بیش از 97 درصد از شهرستان ریگان زیر پوشش فرستندهای دیجیتال است.

باقری تصریح کرد: در شهرستان ریگان مشکلاتی وجود دارد که اهالی این شهرستان با آنها دست و پنجه نرم می کنند و یکی از این مشکلات نبود راه مناسب در مناطق کوهستانی این شهرستان است.

وی ادامه داد: در شهرستان ریگان 16 درصد راه وجود دارد و مابقی شهرستان فاقد راه ارتباطی مناسب است.

فرماندار ریگان با اشاره به مشکل نبود آب آشامیدنی سالم در 37 درصد از روستاهای شهرستان ریگان ابراز داشت: این روستاها در گرمای بالای 50 درجه از آب ناسالم استفاده می کنند.

باقری خاطرنشان کرد: مشکل مدارس غیر استاندارد و افزایش تعرفه های قبوض برق از دیگر مشکلات شهرستان ریگان است، ما باید خدماتی را به عشایر منطقه ارائه کنیم تا عشایر در مناطق خود باقی بمانند.

بخشدار مرکزی ریگان در این نشست گفت: شهرستان ریگان دارای ظرفیت ها متعددی در زمینه های مختلف است و این ظرفیت ها باید شناسایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ریگان: 37 درصد از روستاییان ریگان آب ناسالم استفاده می کنند

فرماندار ریگان: 37 درصد از روستاییان ریگان آب ناسالم استفاده می کنند