مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 22:312016-05-29سياسي

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان: کارخانه کبریت قلب فرهنگی شهر زنجان می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان گفت: کارخانه کبریت سابق، قلب فرهنگی شهر زنجان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، سید سعید صفوی امشب در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار جمعی از هنرمندان استان زنجان اظهار کرد: فضای کارخانه کبریت سابق زنجان فضایی مرده بود که سال ها معطل باقی مانده بود.

وی با اشاره به اینکه این بنا به همت شهرداری مجدداً احیا و محلی برای فعالیت های فرهنگی در زنجان شده است، افزود: هنرمندان، اصحاب رسانه، اصحاب فرهنگ و صاحبان صنایع و اصناف از فعالیت این بنا در حال بهره مندی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به اینکه این بنا در گذشته بلااستفاده باقی مانده بود، عنوان کرد: امروز این بنا به قلب فرهنگی شهر زنجان تبدیل شده است.

صفوی با اشاره به اینکه در این فضا برنامه های فرهنگی و اجتماعی خوبی انجام شده است، افزود: نمایشگاه ها، گالری ها و دست ساخت های هنرمندان زنجانی نیز در این مکان فرهنگی به نمایش درمی آید.

وی فعالیت کارخانه کبریت سابق زنجان را نعمت بزرگی برای شهر خواند و اضافه کرد: از امروز نمایشگاه آثار تنی چند از هنرمندان زنجانی در این کارخانه به نمایش گذاشته می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به اینکه پس از نوروز چندین برنامه در محل کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان: کارخانه کبریت قلب فرهنگی شهر زنجان می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان: کارخانه کبریت قلب فرهنگی شهر زنجان می شود