مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 22:112016-05-29سياسي

همزمان با سفر رییس جمهور انجام می گیرد افتتاح 3 پروژه گردشگری در آذربایجان غربی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از افتتاح 3 پروژه گردشگری استان همزمان با سفر رییس جمهور به این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه جلیل جباری امشب در آخرین نشست هماهنگی سفر رییس جمهور در خصوص پروژه های قابل افتتاح بخش گردشگری استان آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی شاهد افتتاح چند پروژه در بخش گردشگری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی یک شهر مرزی بوده و ظرفیت های قابل توجهی در این زمینه وجود دارد، تصریح کرد: ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای گردشگران و ایجاد زیرساخت های لازم در این زمینه ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از افتتاح سه پروژه همزمان با سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی خبر داد و اذعان داشت: این پروژه ها از طریق اعتبارات دولتی و در دو مورد نیز از طریق سرمایه گذار تامین اعتبار شده اند.

این مسؤول بر نقش سرمایه گذاران در زمینه گردشگری استان اشاره کرد و اعلام کرد: با توجه به ظرفیتی که در بخش گردشگری استان وجود دارد، لازم است در این بخش سرمایه گذاران بیشتری جذب شوند تا شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سفر رییس جمهور انجام می گیرد افتتاح 3 پروژه گردشگری در آذربایجان غربی

همزمان با سفر رییس جمهور انجام می گیرد افتتاح 3 پروژه گردشگری در آذربایجان غربی