مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 22:012016-05-29سياسي

شهردار اراک: اولویت شهرداری اراک رسیدگی به مناطق حاشیه ای است


اولویت شهرداری اراک رسیدگی و ساماندهی به مناطق حاشیه ای و ارائه خدمات به شهروندان این مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، محمد ابراهیم عباسی امشب در مراسم آغاز کلنگ زنی ساختمان اداری شهرداری منطقه 3 در منطقه کوی رودکی این شهر با اشاره به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات شهرداری در مورد رسیدگی به مناطق حاشیه ای در مدت زمان سه سال اظهار داشت: سیاست شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک در دوره چهارم رسیدگی به مناطق حاشیه ای و ارائه خدمات به شهروندان این مناطق بوده است.

وی با اشاره به اولویت دوره های قبل فعالیت شهرداری و شورای اسلامی که رسیدگی به مرکز شهر را در دستور کار داشتند، افزود: توجه به حاشیه شهر باید در اولویت قرار گیرد که خوشبختانه تاکنون بیش از دو سوم خدمات در حاشیه شهر و یک سوم در مراکز شهر انجام شده است.

شهردار کلانشهر اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایندگان شورای اسلامی کلانشهر اراک با انتخاب مردم در رأس کار گرفته اند، باید دغدغه اصلی این افراد رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان به ویژه در مناطق حاشیه شهر باشد.

عباسی ادامه داد: در نیمه دوم سال 92 چهار بوستان مهارت در شهرک توحید، گلریز، حکمت و عرفان در جلال آل احمد افتتاح و راه اندازی شده و در سال 93 نیز بوستان رودکی در منطقه رودکی، بوستان امین در شهرک امین، بوستان مشاور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اراک: اولویت شهرداری اراک رسیدگی به مناطق حاشیه ای است

شهردار اراک: اولویت شهرداری اراک رسیدگی به مناطق حاشیه ای است