مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 22:002016-05-29فرهنگي

بیانیه دو انجمن هنری برای «نگارخانه ای به وسعت یک شهر»


انجمن هنرمندان نقاش و انجمن فرهنگی هنری تصویرگران درباره ی اجرای طرح «نگارخانه ای به وسعت شهر» بیانیه مشترک منتشر کردند.

- انجمن هنرمندان نقاش و انجمن فرهنگی هنری تصویرگران درباره ی اجرای طرح نگارخانه ای به وسعت شهر بیانیه مشترک منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه آمده است: هنر پیام آور زیبایی و شادی است و همواره در طول تاریخ بر ارتقای مفاهیم ناب انسانی تاکید داشته است.

هنرمندان ایرانی که بر مقام والای انسانی تاکید دارند این روزها شاهد زیباتر شدن دوباره ی شهر تهران به وسیله ی طرحی متفکرانه و نو هستند.

تزیین شهر با زیباترین آثار هنری ایران و جهان، تهران را بیش از گذشته به شهر خردورزی و مهربانی بدل کرده است.

پایتخت ایران اسلامی امروز زیباتر و آرام تر از هر روز است و تجربه جدید نگارخانه ای به وسعت شهر افق های روشنی را برای اجرای طرح های ملی و بین المللی دیگری در تهران در برابر اذهان بیدار مردم و هنرمندان پدیدار کرده است.

در این میان آنچه در صدر اخبار جهان قرار گرفته، حاکی از شگفتی جهانیان در بدل شدن یک کلانشهر به یک نگارخانه تمام وقت از معرفت و زیبایی و اندیشه است.

دیدن یادگارهای مهمی از تاریخ زیباییِ ایران و جهان، دعوت به مهربان تر شدن است؛ همچنانکه بر ارتقای سطح معلومات شهروندان و تاکید بر دیدن و اندیشیدن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دو انجمن هنری برای «نگارخانه ای به وسعت یک شهر»

بیانیه دو انجمن هنری برای «نگارخانه ای به وسعت یک شهر»