مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 20:462016-05-29سياسي

آیت الله صافی گلپایگانی: امر به معروف و نهی از منکر در مملکت ضعیف شده است


یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه اصلی ائمه جمعه است گفت: متأسفانه امر به معروف و نهی از منکر در مملکت ما ضعیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، این مرجع تقلید در دیدار رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امر نماز جمعه را از امور مهمّ در نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: مسئله نماز جمعه، اسباب تعظیم شعائر است و مسؤولیت مهمی است که بر عهده آقایان گذارده شده است، باید این فرصت را غنیمت شمرد و مسئله اصلی این است که همه عزیزان باید در ترویج دین و تعظیم شعائر و کسب رضایت مردم اهتمام داشته باشند.

وی نماز جمعه را پاسخ به ندای الهی دانست و افزود: همان طوری که قرآن کریم می فرماید إِذَا نُودِی لِلصَّلَوهِ مِنْ یوْمِ الْجُمُعَهِ فَاسْعَوْا إِلَی ذِکْرِ اللهِ ندای عظیم الهی، ما را به نماز جمعه دعوت می کند و این نشان از عظمت این امر دارد، باید در پاسخ به این ندای الهی، بهترین استفاده ها و بهره ها را در راستای احیای اهداف و مسائل اسلامی از نماز جمعه ببریم و آقایان باید اهتمامشان همین باشد.

آیت الله صافی گلپایگانی بیان کرد: آقایانی که عهده دار امر اقامه نماز جمعه هستند، باید عظمت و بزرگی این مسؤولیت را بدانند که هر چه این نماز جمعه ها موجب رونق بیشتر دین و احیای امر اسلام شود، نشان از موفقیت بیشتر آنها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صافی گلپایگانی: امر به معروف و نهی از منکر در مملکت ضعیف شده است

آیت الله صافی گلپایگانی: امر به معروف و نهی از منکر در مملکت ضعیف شده است