مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 20:212016-05-29سياسي

95 درصد کارگران پروژه های عمرانی کهگیلویه وبویراحمد فاقد کارت مهارت هستند


معاون نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 10 هزار و 952 کارگر دارای کارت مهارت در این استان، گفت: - این در حالیست که در بیش از 95 درصد پروژه های عمرانی استان از کارگران فاقد کارت مهارت استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، سید انتظام سهمگین عصر امروز در نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید کمیته نظارت شورای فنی استان از واحدهای تولید مصالح ساختمانی اظهار داشت: به جز مراکز تولید شن و ماسه، سایر تولیدکنندگان مهم مصالح ساختمانی استان از نظر تولید استاندارد و داشتن مجوز قانونی در وضعیت نگران کننده ای قرار دارند.

وی تعداد واحدهای تولید شن و ماسه دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را 84 مورد برشمرد و افزود: از این تعداد 43 مورد یعنی حدود 51 درصد دارای مجوز استاندارد هستند و پروانه استاندارد 22 مورد باطل شده است.

سهمگین با اشاره به وجود 169 واحد تولید تیرچه و بلوک دارای پروانه بهره برداری در سطح استان تصریح کرد: از این تعداد 16 مورد یعنی کمتر از 10 درصد دارای مجوز استاندارد هستند.

وی به وجود 4 واحد تولید بلوک پلی استایرن در سطح استان اشاره داشت و بیان کرد: از این تعداد تنها یک مورد مجوز استاندارد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد کارگران پروژه های عمرانی کهگیلویه وبویراحمد فاقد کارت مهارت هستند

95 درصد کارگران پروژه های عمرانی کهگیلویه وبویراحمد فاقد کارت مهارت هستند