مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 18:212016-05-29سياسي

خبرنگار تسنیم جایزه اش را به خانواده شهید مدافع حرم تقدیم کرد


هومن رمضانیان خبرنگار تسنیم در شهرستان بابلسر که در جشنواره روابط عمومی ها و خبرنگاران منطقه دو کشور در گرگان حائز برتری شد، تندیس خود را به خانواده شهید مدافع حرم " علیرضا بریری" تقدیم کرد.

- هومن رمضانیان خبرنگار تسنیم در شهرستان بابلسر که در جشنواره روابط عمومی ها و خبرنگاران منطقه دو کشور در گرگان حائز برتری شد، تندیس خود را به خانواده شهید مدافع حرم " علیرضا بریری" تقدیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهرستان بابلسر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری گیلان، گلستان، مازندران و سمنان در سالن همایش خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان پس از کسب رتبه برتر در بخش خبر تندیس این جشنواره را به شهدای گرانقدر مدافع حرم مازندران در خان طومان و خانواده شهید علیرضا بریری تقدیم کرد.

وی در این مراسم گفت: این تندیس برایم با ارزش بوده و با تمام وجودم آن را به شهدای مدافع حرم تقدیم می کنم.

رمضانیان هدف از این کار را تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و رزمندگان اسلام و انقلاب به ویژه شهدا و رزمندگان مدافع حرم برشمرد و گفت: در مقابل عزت نفسی که از شهدا دارم و داریم این کوچکترین کاری بود که می توانستم در پاسداشت ارزش ها و رشادت های آن عزیزان انجام دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار تسنیم جایزه اش را به خانواده شهید مدافع حرم تقدیم کرد

خبرنگار تسنیم جایزه اش را به خانواده شهید مدافع حرم تقدیم کرد