مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 17:302016-05-29فرهنگي

انیمیشن «تهرانی‎ها» روی آنتن شبکه نسیم


انیمیشن «تهرانی ها» از این هفته به روی آنتن شبکه نسیم می رود - انیمیشن تهرانی ها از این هفته به روی آنتن شبکه نسیم می رود مجموعه انیمیشن تهرانی ها از تولیدات موسسه تصویر شهر از این هفته از شبکه نسیم پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از موسسه تصویر شهر، پخش مجموعه انیمیشن تهرانی ها به کارگردانی میرتوحید رضوی، از تولیدات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه تصویر شهر از هفته جاری از شبکه نسیم آغاز خواهد شد.

بنابراین گزارش، تهرانی ها عنوان سریال انیمیشنی است که در 14 قسمت کوتاه با هدف اشاعه فرهنگ شهری و شهروندی تولید شده است.

این سریال طنز اجتماعی در مورد زندگی خانواده های قشر متوسط ایرانی است، این خانواده در تهران زندگی می کنند و داستان های آنها اکثراً جنبه های اجتماعی و فرهنگی جامعه ی تهران با قومیت های مختلف را به تصویر می کشد.

عوامل انیمیشن تهرانی ها عبارتند از: کارگردان، طراحی کاراکترها، مدلسازی فضا و لی آوت سه بعدی: میرتوحید رضوی/ کاراکتر ریگ: میرامید رضوی و حامد پور کرمان/ طراحی فضا: مهدی موحد و احمد میر/ استوری بورد: میرتوحید رضوی و مانی وطن دوست/ آهنگسازی: بهنام صبوحی و پیمان ایزدی/ مشاور آهنگسازی: رضا طاهری/ تیتراژ و تدوین: میرامید رضوی/ گروه انیمیت: لیلا شعبانی نژاد و ناصر نجفیان/ نورپردازی و کامپوزیت: یاشار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن «تهرانی‎ها» روی آنتن شبکه نسیم

انیمیشن «تهرانی‎ها» روی آنتن شبکه نسیم