مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 16:412016-05-29فرهنگي

راهیابی «یک آن» به جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا


مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: فیلم کوتاه «یک آن» به کارگردانی نقی نعمتی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل به بخش مسابقه بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «کاپالبیو» ایتالیا راه یافت.

- مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: فیلم کوتاه یک آن به کارگردانی نقی نعمتی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل به بخش مسابقه بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کاپالبیو ایتالیا راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میر دولت موسوی روز یکشنبه در نشست هنرجویان فیلمنامه نویسی جشنواره کاپالبیو که در سال 1994 توسط میکل آنجلو آنتونیونی تأسیس شده است، یکی از بزرگ ترین جشنواره های فیلم کوتاه اروپا به شمار می رود و هدف آن ایجاد ویترین برای نسل آینده فیلم سازان مستعد جهان است .

وی افزود: این جشنواره فیلم های زیر 15 دقیقه را در بخش هایی چون مسابقه بین الملل، موج کوتاه (غیررقابتی)، فوکوس، جوان و نوجوان به نمایش می گذارد.

یکی از ویژگی های این جشنواره حضور هرساله فیلم سازان بزرگی از سراسر جهان آن است بطوری که عباس کیارستمی در سال 2007 به عنوان ریاست هیئت داوران در این جشنواره حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی «یک آن» به جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا

راهیابی «یک آن» به جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا