مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 16:402016-05-29سياسي

آغاز دومین همایش ملی مدیریت خردمندانه فضای سرزمین


دومین همایش ملی مدیریت خردمندانه فضای سرزمین در حالی با سخنرانی معاون وزیر راه و شهرسازی تا دقایقی دیگر در دانشگاه مازندران آغاز می شود که این همایش به مدت دو روز و با هدف ساماندهی به فضای سرزمین و استفاده بهینه از زمین در استان های شمالی است.

- ، دومین همایش ملی مدیریت خردمندانه فضای سرزمین با بیان چالش ها و راهبردها و با تاکید بر استان های شمالی کشور امروز و فردا در دانشگاه مازندران، شهر بابلسر برگزار می شود.

محورهای این همایش شامل؛ روندها و الگوهای تغییرات کالبدی و زیست محیطی با تاکید بر تغییر و تبدیل کاربری زمین های کشاورزی و جنگلی در شهرها و نواحی پیراشهری با تاکید بر استان های شمالی، روندها و چالش های جمعیت شناختی و جامعه شناختی موثر بر شکل گیری چالش های کالبدی و زیست محیطی و روندها و چالش های اقتصادی و مالی موثر بر شکل گیری الگوی موجود مدیریت فضای سرزمین است.

همچنین از دیگر محورهای این همایش می توان به نقش نهادها و نظام های سیاستگذاری، اجرا و کنترل طرح های توسعه شهری و منطقه ای (دولتی و عمومی) در مدیریت خردمندانه فضای سرزمین، نقش طرح های ملی، منطقه ای و محلی در مدیریت خردمندانه فضای سرزمین، تحلیل نقش نظام های مدیریت و حکومت محلی و فرامحلی در شکل گیری الگوی موجود مدیریت فضای سرزمین، مالیه ناپایدار شهری و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین همایش ملی مدیریت خردمندانه فضای سرزمین

آغاز دومین همایش ملی مدیریت خردمندانه فضای سرزمین