مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 16:252016-05-29اجتماعي

مستقل شدن بودجه ورزش و سلامت


بودجه ورزش و سلامت وزارت آموزش و پرورش مستقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش امروز در گردهمایی 600 دبیر و آموزگار تربیت بدنی و مراقبان سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: با مستقل شدن ردیف بودجه هزار میلیار ریالی تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، بهره وری در این بخش ارتقاء خواهد یافت.

مهرزاد حمیدی افزود: درس تربیت بدنی در 12 سال تحصیلی از 21 ساعت به 24 ساعت در هفته افزایش یافته و به عنوان نمونه در دوره دوم متوسطه، مجموع ساعات ورزش دانش آموزان از 3 ساعت به 6 ساعت در هفته رسیده است.

وی گفت: امیدواریم با افزایش ساعت ورزش، کم تحرکی شایع در بین دانش آموزان بهبود یابد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش به مدیران مدارس کشور توصیه کرد مسابقات دانش آموزی را منظم و باشکوه برگزار کنند و هر مدرسه میزبان یکی از مسابقات ورزشی بین مدارس مناطق آموزش و پرورش باشد.

آقای حمیدی با اشاره به وجود 13 میلیون دانش آموز و 33 هزار دبیر تربیت بدنی و مراقبان بهداشتی در این وزارتخانه، از موفقیت 85 درصدی طرح فلورایدتراپی دانش آموزان کشور خبرداد و گفت: در این طرح دندانپزشکان با مشارکت مربیان بهداشت، دندان ها و لثه های دانش آموزان را معاینه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستقل شدن بودجه ورزش و سلامت

مستقل شدن بودجه ورزش و سلامت