مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 16:202016-05-29اقتصادي

توسعه باید با رشد اقتصادی پایدار، همراه باشد


رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه شهرسازی در ادوار مختلف تاریخی به شدت به اندیشه و فرهنگ مردمان آن شهر بستگی داشته است اظهار کرد: - معتقدیم همواره توسعه باید همزمان با رشد اقتصادی پایدار باشد که این موضوع نیز نافی مسایل اجتماعی نباشد و در این راستا نیز امید است به گونه ای عمل کنیم که توسعه استان را به خوبی پیش ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، دکتر رضا کامیاب مقدس در دوره آموزشی توسعه پایدار شهری در جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: فضای عمومی این کارگاه باید فضای گفت و گو و تعامل باشد و در یک رفت و برگشت دیدگاه ها و نظرات را دریافت و به یک جمع بندی خوب برسیم.

وی با بیان اینکه شهر یک موجود زنده است و فضای پیرامون را تشکیل می دهد، بنابراین تاثیر بسزایی در روحیات ما دارد و زندگی ما در قالب آن سپری می شود، تصریح کرد: هویت در هر چیزی از جمله مسایل شهرسازی حائز اهمیت می باشد بنابراین داشتن یک جنبه هویتی که نشانه تشخیص یک شهر باشد، امری بسیار مهم است.

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان اظهار کرد: اگرچه شهرکرمان بافت بزرگی از تاریخ و هویت خود را از دست داده است اما همچنان هویتش پیداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه باید با رشد اقتصادی پایدار، همراه باشد

توسعه باید با رشد اقتصادی پایدار، همراه باشد