مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 16:162016-05-29دانش

ایلام مرکز گردشگری دانشگاه آزاد در غرب کشور می شود


ایلام مرکز گردشگری دانشگاه آزاد در غرب کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، طه هاشمی عصر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد مهران اظهار داشت: دانشگاه آزاد ایلام با راه اندازی مجتمع رفاهی و اقامتی برای زوار عتبات عالیات در شهر مهران به مرکز گردشگری دانشگاه آزاد در غرب کشور تبدیل می شود.

وی افزود: با مشارکت واحدهای دانشگاه آزاد کشور مرکز گردشگری مذهبی خانواده دانشگاه آزاد اسلامی شامل "مجتمع رفاهی" و "محل اسکان موقت" راه اندازی می شود.

وی گفت: استان ایلام و شهر مهران ظرفیت عظیمی برای فعال کردن گردشگری مذهبی غرب کشور، جنوب کشور، مرکز کشور و حتی سراسر کشور دارد و محل مناسبی برای سفر به عتبات عالیات هستند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: خدمات این طرح ها در ابتدا برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد است که شامل 2 میلیون دانشجو، استاد و کارمند و خانواده های آنان است که بالغ بر 7 میلیون نفر و همچنین 5 میلیون و 500 هزار فارغ التحصیل این دانشگاه می شود و در مراحل بعدی برای تمام کسانی است که به عشق امام حسین (ع) و زیارت عتبات عالیات به این استان سفر می کنند.

وی گفت: به زودی جلسه ای در سازمان مرکزی و با دعوت از واحدهای سراسر کشور برای سرمایه گذاری در این پروژه های مهم که احداث و راه اندازی آنها هم ثواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام مرکز گردشگری دانشگاه آزاد در غرب کشور می شود

ایلام مرکز گردشگری دانشگاه آزاد در غرب کشور می شود