مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 14:552016-05-29دانش

پرداختی ها به اجرای برنامه عملیاتی موکول شود


معاون برنامه ریزی هماهنگی و امور حقوقی وزارت بهداشت گفت: نگاهی به برنامه های توسعه ای نشان می دهد که 45 درصد برنامه های توسعه ای کشور عملیاتی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مازندران، طاهر موهبتی در جلسه مشترک هیئت های امنا دانشگاه های کلان منطقه یک آمایش آموزش عالی سلامت کشور در ساری اظهار کرد: مطابق با مصوب شورای انقلاب فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به 10 منطقه در کشور تقسیم شده اما نظام منطقه بندی بر این اساس بوده که آن منطقه محوریت کلیه خدمات سلامت را داشته باشد.

وی تصریح کرد: در بخش برنامه ریزی آنچه که نظام برنامه ریزی کشور را دچار تهدید می کند، نبود برنامه عملیاتی است.

معاون برنامه ریزی هماهنگی و امور حقوقی وزارت بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: باید با آغاز نقد از خود درباره آسیب شناسی و عدم توفیق برنامه ریزی در همه کشورها از جمله در ایران به بحث و بررسی بپردازیم تا از مواردی که موجب خسارت در نظام برنامه و بودجه کشور می شود، جلوگیری کنیم.

موهبتی با بیان اینکه باید بررسی شود چرا بیشتر از 45 درصد از برنامه های توسعه عملیاتی نمی شود، افزود: بسیاری از مسئولان و مدیران در نوشتن سیاست های کلی و برنامه های استراتژیکی از همه بهتر عمل می کنند اما در حوزه اجرای برنامه همیشه با چالش مواجه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختی ها به اجرای برنامه عملیاتی موکول شود

پرداختی ها به اجرای برنامه عملیاتی موکول شود