مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 14:412016-05-29سياسي

آمریکا توان رقابت در بازار را از دست داده است


آمریکا توان رقابت خود را در بازار از دست داده است و با دزدی نفت به بهانه های مختلف مانند آزادسازی کویت، و دزدی از چاه های نفت لیبی – کشوری که بدون دولت است و معلوم نیست چاه های نفت آن به دست کیست ادامه حیات می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری تسنیم" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جلسه شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی در سخنانی گفت: اقتصاد آمریکا یک اقتصاد ورشکسته است که با انحصارطلبی دانش، دزدی از چاه های نفت کشورهای اسلامی و سایر منابع کشورهای تحت سلطه، خود را سرپا نگه داشته است.

وی گفت: باتوجه به جهانی شدن اقتصاد که حالت رقابتی ایجاد کرده بخش عمده تولید از آمریکا کوچ کرد؛ دیگر هیچ تولیدی در آمریکا به صرفه نیست زیرا انرژی، نیروی انسانی، مواد اولیه، راه های رساندن کالا به بازار و تقریبا همه چیز در آمریکا گرانتر از همه جای دنیاست؛ یعنی تمام عواملی که در تولید دخالت دارند در آمریکا گرانتر است و تولید به صرفه نیست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بنابراین آمریکا توان رقابت خود را در بازار از دست داده است و با دزدی نفت به بهانه های مختلف مانند آزادسازی کویت، و دزدی از چاه های نفت لیبی کشوری که بدون دولت است و معلوم نیست چاه های نفت آن به دست کیست- ادامه حیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا توان رقابت در بازار را از دست داده است

آمریکا توان رقابت در بازار را از دست داده است