مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 14:412016-05-29اقتصادي

امسال در بخش کشاورزی استان قزوین مشکل آب نخواهیم داشت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین با اشاره به افزایش سهم استان قزوین از آب سد طالقان گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته امسال در بخش کشاورزی مشکلی در زمینه تامین منابع آبی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، حمید پویا ظهر امروز در جلسه مشترک آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته امسال در بخش کشاورزی مشکلی در زمینه تامین منابع آبی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: براساس آمارهای به دست آمده امسال با توجه به بارندگی های مطلوب منابع آبی استان قزوین بیش از 39 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین با بیان این مطلب که تمام چاه های غیرمجاز مسدود می شود گفت: در راستای استفاده درست و بهینه از منابع آبی با هماهنگی و تعامل نیروهای انتظامی و قضایی تمام چاه های غیرمجاز مسدود می شود.

پویا با بیان این مطلب که سد طالقان پر شده است عنوان کرد: در سال های گذشته سهم استان قزوین از سد طالقان 120 میلیون مترمکعب بود این در حالی است که امسال سهم استان قزوین از این سد آبی به 200 میلیون مترمکعب افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال در بخش کشاورزی استان قزوین مشکل آب نخواهیم داشت

امسال در بخش کشاورزی استان قزوین مشکل آب نخواهیم داشت