مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 14:362016-05-29اقتصادي

البرز دوازدهمین استان دارای فن بازار در کشور/ نوع آوری در صنایع کوچک توسعه یابد


مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه البرز دوازدهمین استانی است که فن بازار در حوزه صنایع کوچک و شهرک های صنعتی درآن راه اندازی شده است، - گفت: نوع آوری و فناوری در صنایع کوچک توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاوش وحدت پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر فن بازار منطقه ای استان البرز که در محل استانداری البرز برگزار شد، با تاکید بر حمایت از فن بازار در صنایع کوچک و شهرک های صنعتی البرز، اظهار داشت: نوآوری و فن آوری در صنایع کوچک بیش از دیگر صنایع بوده و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: صنایع کوچک به دلیل کوچکی که دارند در بحث فن آوری نمی توانند به تنهایی کاری انجام دهند و لازم است که بحث های اشتراکی در آنها با دیگر شرکت ها انجام شود.

وی با بیان اینکه حدود سه سال است که با همکاری پارک پردیس فرهنگ سازی و انتقال فن آوری و تجاری سازی در صنایع کوچک در حال انجام است، بیان کرد: در استان البرز فرهنگ سازی، انتقال فن آوری و تجاری سازی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وحدت با بیان اینکه شرکت صنایع کوچک متولی 11 استان در زمینه فن بازار بوده،گفت: استان البرز دوازدهمین استانی است که فن بازار در حوزه صنایع کوچک و شهرک های صنعتی درآن راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز دوازدهمین استان دارای فن بازار در کشور/ نوع آوری در صنایع کوچک توسعه یابد

البرز دوازدهمین استان دارای فن بازار در کشور/ نوع آوری در صنایع کوچک توسعه یابد