مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 14:302016-05-29اقتصادي

طرح های ویژه توزیع برق اصفهان برای کاهش پیک مصرف


مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به طرح های کاهش پیک مصرف برق گفت: طرح دیزل، طرح ذخیره عملیاتی صنایع و طرح تعطیلات و تعمیرات از طرح های ویژه صنایع برای کاهش مصرف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، مهدی ثقفی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از راه های نجات کره زمین توسعه انرژی های تجدیدپذیر است، اظهار کرد: استفاده از انرژی خورشیدی یکی از ضرورت های کشور است و در حال حاضر450 کیلووات سامانه تولید این انرژی در 105 نقطه استان نصب شده است.

وی افزود: بیش از 85 درصد برق کشور در نیروگاه ها تولید می شود، اما راندمان نیروگاه ها کمتر از 40 درصد است که منجر به آلودگی هوا نیز می شود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه یک میلیون و 350 هزار مشترک تحت پوشش این شرکت هستند، گفت: حوزه فعالیت شرکت توزیع برق استان شامل 23 فرمانداری و 11 بخش است.

ثقفی اضافه کرد: در تیرماه سال گذشته پیک بار شبکه سراسری 50 هزار و 170 مگاوات بود که ظرفیت نیروگاه ها نیز تقریباً به همین اندازه است و خوشبختانه با اجرای طرح های مدیریت مصرف در کشور در تأمین برق مشترکین با محدودیت مواجه نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های ویژه توزیع برق اصفهان برای کاهش پیک مصرف

طرح های ویژه توزیع برق اصفهان برای کاهش پیک مصرف