مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 12:412016-05-29اجتماعي

بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل تندبادهای بهاری در راه است


با ورود سامانه جدید جوی به استان اردبیل تندبادهای بهاری عصر امروز مناطق مختلف استان را در بر می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل تندبادهای بهاری که شدت آن در مناطق مرکزی بیشتر خواهد بود همراه با رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ در برخی از ساعات همراه خواهد بود تا وضعیت جوی متفاوتی در آخرین ماه فصل بهار در اردبیل رخنمایی کند.

اما با ورود سامانه دیگری از فردا که تا روز پنج شنبه نیز هوای استان اردبیل را تحت تاثیر قرار می دهد کاهش چند درجه ای دما همراه با بارش های موقت بهاری و رعد و برق در استان اردبیل رخ خواهد داد که در روزهای چهارشنبه تا پنج شنبه این شرایط جوی که رگبار باران گاهی با رعد و برق و احتمال تگرگ نیز در آن پیش بینی شده است وضعیت متفاوتی را رقم خواهد زد.

ساکنان شهرهای استان اردبیل این روزها در دو نوبت متفاوت صبح هوای گرم و عصر هوای بارانی همراه با رعد و برق و بارش های تگرگی را شاهد و ناظر هستند.

انتهای پیام/62010/ http://fna.

ir/39RVEX نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل تندبادهای بهاری در راه است

بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل تندبادهای بهاری در راه است