مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 11:402016-05-29فرهنگي

شهرام ناظری: برای هنرم می جنگم


در ادامه ی تور کنسرت «ناگفته» اعضای این گروه به شهر ایلام سفر کردند و طی دو شب در این شهر روی صحنه رفتند و حافظ و شهرام ناظری (پدر و پسر) نیز در این کنسرت درباره ی لغو کنسرت هایشان در استان خراسان سخن گفتند.

- در ادامه ی تور کنسرت ناگفته اعضای این گروه به شهر ایلام سفر کردند و طی دو شب در این شهر روی صحنه رفتند و حافظ و شهرام ناظری (پدر و پسر) نیز در این کنسرت درباره ی لغو کنسرت هایشان در استان خراسان سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای کنسرت، شهرام ناظری با ابراز خرسندی از اولین اجرایش در ایلام گفت: طی این سال ها هیچ گاه فرصتی دست نداد تا برای مردم هنردوست این شهر کنسرتی را برگزار کنم و خوشحالم که این اتفاق رخ داده است؛ آن هم در شرایطی که هنوز کنسرت های ما برای برگزاری با مشکل مواجه می شوند.

اگر همکاری استانداری، وزارت ارشاد و دیگر مسئولین استان ایلام هم نبود، بی شک این اجرا هم برای برگزاری با مشکل مواجه می شد.

ناظری تصریح کرد: هیچ یک از مانع ها و دست اندازهایی که بر سر راه من برای ارائه ی موسیقی رخ می دهد، باعث نمی شود که من جا خالی کنم و مانند برخی از هنرمندان از ایران بروم.

اینجا سرزمین من است و من تا آخرین لحظه برای ارائه هنر به هموطنانم مبارزه می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرام ناظری: برای هنرم می جنگم

شهرام ناظری: برای هنرم می جنگم