مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 11:352016-05-29پزشكي

هیچ موردی از بیماری «زیکا» در کشور مشاهده نشده است


سمپوزیوم بیماری زیکا با حضور 57 دانشگاه علوم پزشکی کشور و با مشارکت سازمان جهانی بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران و با سخنرانی متخصصان علم پزشکی داخل وخارج کشور و با استقبال بی نظیر شرکت کنند گان سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر سید مهدی طباطبایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در وبینار زیکا اظهار داشت: هنوز بیمار مبتلا به این ویروس در ایران مشاهده نشده است اما به دلیل واگیردار بودن این ویروس و مسافرت مردم به نقاط مختلف جهان احتمال ابتلای به آن وجود دارد و لازم است در این خصوص برنامه های آموزشی به منظور آمادگی بیشتر نظام سلا مت برگزار شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: این سمپوزیوم به مدت یک روز و برای جامعه پزشکی و مسوولان بیمارستان ها برگزار می شود زیرا بسیار مهم است که موقع مراجعه بیمار به بیمارستان به گونه ای با او رفتار شود که ویروس به فرد دیگری منتقل نشود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: ویروس زیکا یک بیماری پوستی است که از طریق نیش حشره به بدن انسان منتقل می شود و یک بیماری واگیردار است این ویروس از برزیل به جاهای دیگر منتقل می شود و در اولین قدم آموزش راه های پیشگیری از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موردی از بیماری «زیکا» در کشور مشاهده نشده است

هیچ موردی از بیماری «زیکا» در کشور مشاهده نشده است