مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 10:362016-05-29دانش

ارائه 11 محصول جدید دانش بنیان توسط دانشگاه آزاد سنندج


رییس شورای پژوهشی دانشگاه آزاد کردستان گفت: 11 محصول جدید دانش بنیان تولید شده دانشگاه آزاد سنندج در نمایشگاه سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد کشور در تهران به نمایش گذاشته شده است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس شورای پژوهشی دانشگاه آزاد کردستان گفت: 11 محصول جدید دانش بنیان تولید شده دانشگاه آزاد سنندج در نمایشگاه سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد کشور در تهران به نمایش گذاشته شده است.

کیوان شافعی افزود: در سال مزین به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل رویکرد دانشگاه آزاد در استان کردستان نیز حمایت از طرح های دانش بنیان بوده و این مهم در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در راستای این سیاست کاری در چهارمین نمایشگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد کشور در تهران، دانشگاه آزاد کردستان آخرین یافته های حوزه دانش بنیان خود را در قالب یک غرفه ارائه کرده است.

رییس شورای پژوهشی دانشگاه آزاد کردستان تصریح کرد: یکی از محصولات منحصر به فرد ارائه شده در این نمایشگاه کوادکوپتر اختراعی از سوی یکی از اعضای هیات علمی است.

وی به ویژگی های این محصول اختراع شده اشاره کرد و گفت: کوادکوپتر کنترل با سیگنال های حیاتی EEG به همراه کلاه کنترل دوربین با سیگنال های EOG طراحی و ساخت ربات پرنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 11 محصول جدید دانش بنیان توسط دانشگاه آزاد سنندج

ارائه 11 محصول جدید دانش بنیان توسط دانشگاه آزاد سنندج