مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 10:362016-05-29فرهنگي

4 جشنواره حوزه بسیج هنرمندان در گیلان برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان گفت: 4 جشنواره در حوزه بسیج هنرمندان استان گیلان با مشارکت کانون بسیج هنرمندان در شهرستان های این استان برگزار می شود.

- سرهنگ کیومرث دولتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رشت"، با بیان اینکه فراخوان 4 جشنواره در استان گیلان به زودی آغاز می شود، اظهار داشت: جشنواره دوسالانه تئاتر، جشنواره هنرهای تجسمی، جشنواره سرودها، آواها و نماهای بسیج و جشنواره ادبیات داستانی بسیج از عناوین جشنواره های استان گیلان است.

وی با اشاره به خصوصیات و سبک جدید در جشنواره تئاتر امسال مطرح کرد: جشنواره تئاتر امسال بسیج هنرمندان با رویکردی متفاوت و سبکی جدید در قالب کانون ها و گروه های هنری در استان گیلان اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان با اشاره به اینکه مرحله اول اخذ و بررسی نمایشنامه و مرحله دوم نمایشنامه در قالب کارگاه و با کمک استاد راهنما تنظیم می شود، تصریح کرد: هدف از این برنامه ریزی ارائه نمایشنامه و تئاتر به صورت جدید و نوین است.

دولتی با بیان اینکه برخی داستان ها و نمایشنامه ها در سال های گذشته به صورت تکراری اجرا می شد، اظهار کرد: معمولاً نمایشنامه هایی در یک استان صورت می گرفت و بعد همان نمایشنامه با وضعیت قبلی و یا کمی تغییرات در استان دیگری مجدداً اجرا می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 جشنواره حوزه بسیج هنرمندان در گیلان برگزار می شود

4 جشنواره حوزه بسیج هنرمندان در گیلان برگزار می شود