مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 10:262016-05-29پزشكي

فارس گزارش می دهد کارتن خوابی اجباری در اطراف بیمارستان های دولتی + تصاویر


کارتن خوابی پدیده اجتماعی نو ظهوری نیست ،اما در حال حاضر این پدیده به صورت کارتن خوابی اجباری در اطراف بیمارستان های دولتی در تهران ظهور پیدا کرده است که قطعا بی تدبیری مسئولان در آن دخیل بوده و به کرامت انسان ها ضربه می زند.

- کارتن خوابی اجباری در اطراف بیمارستان های دولتی + تصاویر کارتن خوابی پدیده اجتماعی نو ظهوری نیست ،اما در حال حاضر این پدیده به صورت کارتن خوابی اجباری در اطراف بیمارستان های دولتی در تهران ظهور پیدا کرده است که قطعا بی تدبیری مسئولان در آن دخیل بوده و به کرامت انسان ها ضربه می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "؛ سال گذشته بود که مسئولان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تهران به چند همراه سرا نیاز دارد، گفته بودند که باید در مجاورت همه بیمارستان های بزرگ یک همراه سرا احداث شود.

پیش از آن نیز معاون درمان وزیر بهداشت بر این نکته تاکید کرده بود که وزارت بهداشت علاوه بر اسکان همراه بیماران برخی وسایل شخصی و مورد نیازشان مانند لباس و پذیرایی میان وعده را نیز برایشان فراهم خواهد کرد.

و امروز بیش از یکسال از آن صحبت ها می گذرد و همراهان بیماران که عمدتا از شهرهای دور به بیمارستان های تهران مراجعه می کنند؛ همچنان مهمان پیاده روها و نیکمت پارک ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد کارتن خوابی اجباری در اطراف بیمارستان های دولتی + تصاویر

فارس گزارش می دهد کارتن خوابی اجباری در اطراف بیمارستان های دولتی + تصاویر