مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 09:012016-05-29ورزشي

4 گروه از میهمانان جام فجر وارد ایران شدند


4 گروه از افرادی که قرار است در رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر حضور داشته باشند، بامداد امروز وارد ایران شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، رقابت های بین المللی جام فجر به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک ریو روزهای 11 تا 13 خرداد ماه جاری به میزبانی کشورمان برگزار می شود که اولین گروه از شرکت کنندگان در این مسابقات بامداد امروز وارد ایران شدند.

حسین مقامی، دبیر فدراسیون وزنه برداری در این باره گفت: تاکنون 4 گروه شامل وزنه برداران، مربیان، رییس فدراسیون بنگلادش و 2 نفر از مسئولان برگزاری مسابقات از فدراسیون جهانی وارد ایران شدند.

اولین گروه ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد، دومین گروه ساعت 4 و 10 دقیقه و 2 گروه دیگر ساعت 6 صبح وارد ایران شدند و 3 گروه دیگر نیز به ترتیب ساعت 11، 12 و 30 و 13 امروز به ایران می رسند؛ انتظار داریم تا ساعت 9 صبح فردا تمام شرکت کنندگان در ایران باشند.

انتهای پیام/ر http://fna.

ir/CHU90Q نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 گروه از میهمانان جام فجر وارد ایران شدند

4 گروه از میهمانان جام فجر وارد ایران شدند