مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 08:562016-05-29اقتصادي

متخلفان در تعزیرات حکومتی زابل یک میلیارد ریال جریمه شدند


رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل گفت: از ابتدای سال تاکنون متخلفان 236 پرونده مختومه در تعزیرات حکومتی زابل یک میلیارد و 404 میلیون ریال جریمه و محکوم شده اند.

- محمدحسین جهان آبادی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون متخلفین 236 پرونده مختومه به میزان یک میلیارد و 404 میلیون ریال جریمه و محکوم شده اند.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل گفت: با توجه به امکان ورود کالا به صورت قانونی شهروندان بایدتوجه داشته باشند که در صورتیکه کالا را غیرقانونی وارد نمایند پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال و بدون هیچ گونه اغماضی با متخلفین برخورد می شود.

جهان آبادی افزود: وظیفه نظارت از بازار برعهده اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اصناف می باشد که در این راستا تعزیرات حکومتی موظف به رسیدگی به پرونده های متشکله است.

وی تصریح کرد: در بعضی مواقع و مناسبت های مختلف تعزیرات حکومتی اقدام به انیم در زابلجرای طرح نظارتی می کند که در حال حاضر نیز یکی از پرسنل تعزیرات حکومتی بصورت روزانه همراه با بازرسان در گشت مشترک حضور می یابد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل تاکید کرد: صلاحیت تعزیرات حکومتی در رسیدگی به تخلفات سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی و قاچاق کالا و ارز است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان در تعزیرات حکومتی زابل یک میلیارد ریال جریمه شدند

متخلفان در تعزیرات حکومتی زابل یک میلیارد ریال جریمه شدند