مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 08:512016-05-29سياسي

مناظرات دانشجویی باید در محیط دانشگاه نهادینه شوند


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، در اختتامیه مناظرات دانشجویی گفت: هدف از برگزاری این برنامه این است که مناظره دانشجویی به جریانی نهادینه شده تبدیل شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی حیدربیگی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد ایلام، در اختتامیه مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی بیان داشت: در دور اول این مسابقات که در اردیبهشت 1391 در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، 16 تیم شرکت کردند و در دومین و سومین دوره به ترتیب شاهد حضور 28 و 22 تیم از سطح دانشگاه های تهران در مسابقات ملی مناظره دانشجویی بودیم.

وی با بیان اینکه در دور چهارم و پنجم حضور استان های مختلف در این مسابقات چشم گیرتر شد، تصریح کرد: در مرحله چهارم 170 تیم از 11 استان و در پنجمین دوره نیز تعداد تیم ها به 432 رسید و در این دوره 24 استان نیز حضور داشتند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام ادامه داد: مرحله استانی در ایلام امسال از 15 فروردین با ثبت نام تیم ها شروع شد و بعد از آن کارگاه های توجیهی برگزار و در اردیبهشت بین 22 تیم شرکت کننده قرعه کشی انجام و مسابقات از سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر شروع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظرات دانشجویی باید در محیط دانشگاه نهادینه شوند

مناظرات دانشجویی باید در محیط دانشگاه نهادینه شوند