مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 08:512016-05-29سياسي

ابومازن تشکیل دولت وحدت ملی مجری سیاست های ساف را خواستار شد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین طی سخنانی در نشست شورای اتحادیه عرب، خواستار تشکیل دولت وحدت ملی با مشارکت حماس به شرط پایبندی به سیاست های سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از رسانه های خبری فلسطین، محمود عباس روز گذشته طی سخنانی در نشست فوق العاده وزرای خارجه عرب خواستار تشکیل دولت وحدت ملی شد و گفت که شرط حضور حماس و دیگر گروه ها در این دولت این است که سیاست دولت و ساف اجرا شود، نه سیاست حماس و یا غیر حماس.

وی اظهار داشت: ما دائما گفته ایم که ابتدا تشکیل دولت وحدت ملی و بعد برگزاری انتخابات؛ شما (حماس) در انتخابات سال 2006 موفق شدید و انتخابات سالمی هم بود اما انتخابات تنها برای یکبار نیست، دموکراسی برای یکبار نیست، انتخابات در سال 2006 برگزار شد و اکنون بعد از گذشت 10 سال بایستی انتخابات دیگری اعم از ریاستی و مجلس قانونگذاری برگزار شود و اینگونه است که اتحاد فلسطینیان محقق می شود.

عباس در بخش دیگری از اظهاراتش درباره برگزاری کنفرانس بین المللی صلح پاریس نیز تاکید کرد که مرجعیت این کنفرانس قطعنامه های بین المللی و طرح صلح عربی، نقشه راه و توافقنامه های امضا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابومازن تشکیل دولت وحدت ملی مجری سیاست های ساف را خواستار شد

ابومازن تشکیل دولت وحدت ملی مجری سیاست های ساف را خواستار شد