مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 07:112016-05-29سياسي

نماینده مردم فردوس در مجلس: اولویت کاری ام تبدیل تهدیدها به فرصت برای سازندگی است


نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت کاری ام تبدیل تهدیدها به فرصت برای سازندگی و پیشرفت است.

- محمدرضا امیرحسنخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس به مناسبت آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از اینکه با رأی و اعتماد مردم، فرصت ارزنده خدمت گزاری در "خانه ملت" را دارم خداوند بزرگ را شاکر هستم.

وی اظهار امیدواری کرد که بتواند امانت داری صادق در پاسداری از ارزش های الهی، قانون اساسی و دفاع از حریم امامت و ولایت باشد.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: ایفای وظایف نمایندگی نیازمند وحدت، همدلی، تعامل و هم زبانی همه آحاد جامعه است.

امیرحسنخانی تصریح کرد: اینک که منطقه محروم و کویری ما با کمترین میزان بارندگی به عنوان خشک ترین شهرهای کشور در معرض خطر بحران خشکسالی است، وظیفه و اولویت اصلی ما فرزندان کویر آن است که این تهدید را به فرصتی بزرگ برای پیشرفت و سازندگی منطقه تبدیل کنیم.

وی یادآور شد: باید رقابت های دوره انتخابات را به عرصه رفاقت کار و تلاش تبدیل کنیم و یقین دارم حوزه انتخابیه با وجود استعدادهای بی شمار فکری، معنوی، مردم سخت کوش، نخبگان علمی و برخورداری از منابع و معادن غنی و نیز ظرفیت های بی نظیر گردشگری می تواند الگویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم فردوس در مجلس: اولویت کاری ام تبدیل تهدیدها به فرصت برای سازندگی است

نماینده مردم فردوس در مجلس: اولویت کاری ام تبدیل تهدیدها به فرصت برای سازندگی است