مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 07:002016-05-29سياسي

تلویزیون با مدیریت میرباقری متحول خواهد شد؟


به واسطه شخصیت خاص میرباقری، او می تواند گروه وسیعی از هنرمندان که به واسطه نوع عملکرد رسانه ملی در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، به شدت مقابل حضور در مجموعه های تلویزیونی گارد دارند را به بازگشت به قاب شیشه ای تلویزیون راغب نمایند.

- مرتضی میرباقری در شرایطی پس از شش سال به معاونت سیمای رسانه ملی بازمی گردد که دوران پیشین فعالیتش در صدر مدیریت تلویزیون همراه با موفقیت بود اما آیا در دوران تازه با محدودیت مالی شدید رسانه ملی، مدیر تازه تلویزیون موفقیت گذشته خود را در تولید محتوای باکیفیت و افزایش مخاطب تلویزیون تکرار خواهد کرد؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ هشتم شهریور هزار و سیصد و هشتاد و نه بود که به یک باره خبر آمد مرتضی میرباقری از سمت معاون سیمای رسانه ملی برکنار شد و دوران مدیریتش در این کرسی حساس بدین گونه به پایان رسید و حتی میرباقری به واسطه نوع کنار گذاشتنش، در تودیع نیز حضور نیافت.

شاید میرباقری تصور نمی کرد که چرخ گردون مجدداً پس از شش سال او را بر کرسی معاونت بنشاند و این مسئولیت را نیز از مدیر شبکه سوم سیما در دوران معاونت یعنی علی اصغر پورمحمدی تحویل بگیرد.

میرباقری در دوران معاونتش با اختصاص اعتبارات قابل توجه و برآوردهای منطقی و همچنین تامین مالی برای پرداخت به موقع مطالبات برنامه سازان، بستر مناسبی فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون با مدیریت میرباقری متحول خواهد شد؟

تلویزیون با مدیریت میرباقری متحول خواهد شد؟