مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 02:062016-05-28اقتصادي

اعطای 24 میلیارد تسهیلات به شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی در سال 94


رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: در سال 94 حدود 24 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی پرداخت شده است.

- سید حسن علم الهدایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس" اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال گذشته تسهیلاتی در نظر گرفته بود.

وی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی با ساز و کار خود و با گرفتن برخی از ضمانت نامه ها این تسهیلات را به شرکت های دانش بنیان از ریز تا کلان اهدا کرده و اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به حمایت در نظر گرفته شده دولت برای شرکت های دانش بنیان بیان کرد: تا کنون ابلاغیه ای برای اختصاص بودجه به این بخش ارسال نشده اما صندوق نوآوری و شکوفایی در این حوزه اقداماتی را انجام داده و برای شرکت های دانش بنیان در این حوزه تسهیلاتی با سود مناسب در نظر گرفته می شود.

علم الهدایی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی اعتبار ویژه ای ندارد، خاطرنشان کرد: این صندوق با ساز و کار ویژه خود پرونده های متقاضیان را بررسی کرده و برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در اختیار آنها قرار می گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 24 میلیارد تسهیلات به شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی در سال 94

اعطای 24 میلیارد تسهیلات به شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی در سال 94