مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 00:262016-05-28اقتصادي

فرمانده انتظامی هرمزگان: مبارزه با قاچاق کالا کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است


مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور به خصوص در سال 95 کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است.

- سردار عزیزالله ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: مقابله جدی با مفاسد اقتصادی به خصوص مقابله با قاچاق کالا و ارز یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی است و نیروی انتظامی در این زمینه جدی و محکم ایستاده است.

وی افزود: سامان دادن به مشکلات اقتصادی بدون مهار قاچاق قابل انجام نیست و عزم نیروی انتظامی در کنترل جدی مبادی ورودی کشور به خصوص با ابزار و تجهیزات بروز و الکترونیک گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: یکی از راه های کنترل قاچاق کالا مبارزه با آن در مبادی ورودی است و همکاری دستگاه هایی نظیر گمرک و سازمان بنادر و دریانوردی اهمیت فراوانی دارد.

وی با اشاره به اهمیت کنترل کالاهای ورودی به کشور و ایجاد زمینه های مقابله با قاچاق در مرزهای رسمی، عنوان کرد: ایجاد دروازه تجارت فرامرزی که کار مشترکی میان دستگاه های مسئول اقتصادی کشور و نیروی انتظامی و دیگر دستگاه ها در این زمینه است، گامی برای ساماندهی اقتصاد ملی است.

سردار ملکی تاکید کرد: اولویت نیروی انتظامی مقابله جدی با پرونده های قاچاق کالا با ارزش بیش از 100 میلیون ریال است و بنا نداریم در طرح مقابله با قاچاق کالا، این طرح را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی هرمزگان: مبارزه با قاچاق کالا کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرمانده انتظامی هرمزگان: مبارزه با قاچاق کالا کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی است