مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 23:412016-05-28اجتماعي

ارزیابی بیش از 20 هزار نوآموز قزوینی در طرح سنجش سلامت سال 95


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین گفت: امسال بیش از 20 هزار نوآموز قزوینی در قالب طرح سنجش سلامت جسمانی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

- سید معرفت الله احمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: امسال بیش از 20 هزار نوآموز قزوینی در قالب طرح سنجش سلامت جسمانی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی بیان کرد: بیش از 130 نفر عوامل ستادی و اجرایی در اجرای طرح سنجش سلامت در 15 پایگاه خدمات رسانی می کنند تا این طرح با پوشش 100درصدی در استان قزوین اجرا شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین تصریح کرد: سنجش بینایی، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، دید رنگ، اختلالات رفتاری و ناراحتی های جسمی حرکتی از جمله ارزیابی هایی بوده که در طرح سنجش سلامت برای نوآموزان انجام خواهد شد.

احمدی ادامه داد: تامین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان باید در اولویت برنامه های مدیران و مسئولان قرار بگیرد و در این مسیر دستگاه های اجرایی مربوط باید تعامل و مشارکت ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه صرفه جویی در هزینه ها از جمله مهم ترین ویژگی های سامانه الکترونیکی طرح سنجش نوآموزان است، خاطرنشان کرد: صرفه جویی در هزینه ها از جمله ویژگی های مهم و اساسی سامانه الکترونیکی طرح سنجش نوآموزان بوده که گام مهمی در زمینه ارتقاء سلامت دانش آموزان محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی بیش از 20 هزار نوآموز قزوینی در طرح سنجش سلامت سال 95

ارزیابی بیش از 20 هزار نوآموز قزوینی در طرح سنجش سلامت سال 95